Gingerbread

Ligger utslagen i soffan hemma i Värnamo efter att ha spelat volleyboll. Va grymt roligt att göra comeback på volleybollplanen, dock tog det typ en timme att komma igång och vara inne i spelet. Mitt lag vann iaf 1 match, servade ut motståndarna! Mina handleder värker och de är röd/blåa men det var värt det!

Mamma gav mig denna påse med dumle med smak av pepparkaka när jag kom hem. Smakar som pepparkaksdeg! Så istället för att köpa en deg som man ändå äter mer av än baka ut kan jag rekommendera dumle gingerbread :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh det låter som nått för mig :) Btw, inlägget under, haha klockrent Christin!! Saknar dig. Kramar

2011-11-24 @ 18:57:09
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0