Sköna maj välkommen!

Hagelstorm och under 10 grader, vad hände där!? Har knappt varit utanför dörren idag, typiskt och tråkigt söndagsväder. Åt pizza för första gången i år, varför har jag inte ätit det tidigare i år??? Sjukt gott!

Valborgsmässoafton blev lyckat! Marknadsgodis, överraskade farmor med fika och blommor, långpromenad med Malin och en kväll i Anderstorp med utgång på Sigges. Killar är otroligt dåliga på att planera (iallafall mina killkompisar) helt katastrof! Blir som deras lilla mamma! Alex och Jocke va grillmästare igår, åt baconlindad sparris för första gången med pepparbiff som inte va röd, bra jobbat killar!

Sigges va väldigt kul, kunde knappt röra sig där inne även om det är 4 dansgolv och utomhus. Kände mig lite gammal på bussen hem, alla 18-åringar sjöng massa låtar och skrek. Men lyckades somna ändå!? Vi konstaterade att sigges är det optimala utestället så ska egentligen inte klaga på nåt ;)

Börjar bli lite nervös inför morgondagens intervju, har läst på så gott jag kan om företaget och försökt klura ut vilka frågor dom kommer att ställa. Håll tummarna för mig kl 11.00 imorgon :)

Idag kom Mickan hem, ÄNTLIGEN! Har saknat den bruden väldigt väldigt mycket! Ska se till att hinna träffa henne imorgon innan tåg går!

Nu börjar snart BB, har missat typ hela veckan så måste kika lite idag ;)

Ni är dåliga på att kommentera! Skulle bli glad om ni skrev en rad eller två :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0