Om en vecka..

Om exakt en vecka tar jag examen och är färdigutbildad Personlekonom! Ahhh vart tog två 2 år vägen??!!? Tiden går fort när man har roligt, måste varit därför det har gått så fort ;D Dessa två år i Trollis är svåra att sammanfatta men kan kort säga att det har varit 2 av mina bästa år i livet :) Så många underbara vänner jag har lärt känna, så mycket jag har lärt mig i skolan och så mycket jag har utvecklas själv genom att flytta hemifrån till en stad där jag inte kände. Har ångest över hösten utan att jag ska ha det egentligen, men det går inte en dag utan att jag tänker på hösten. Kommer i vilket fall ha kvar min lägenhet över sommaren. Hoppas på att jag få ett jobb  hemma i värnamo eller runt omkring. Om inte ska jag praktisera hos förhoppningsvis en ekonomichef på ett företag i Trollis. Sommaren kommer bli toppen i vilket fall! Tänk att kunna läsa en vanlig bok eller inte ha några måste eller behöva prioritera skolan före vänner. Börja längta lite hem nu.

Fick besked att jag och Emma har klarat B-uppsatsen idag, underbart! Fick fina kommentarer :) Ska dock revidera lite för att öka möjligheterna till VG!

Två tentor kvar inom en vecka och sen är det sommarlov :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: EMMA

ÅH gRATTIS krippan!!!!

Jag vill gärna komma på din examensfest!!! Galet 2 år gick för fort enligt mig.. hehe.. I sommar ja vi båda njuta och jobba gärnet, haha.. puss, tycker om dig

2011-05-26 @ 16:40:19
Postat av: Emma

Jag fattas ju på bilden :( ;)

2011-05-26 @ 20:50:54
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0