Inte lång tid kvar...

Har inte riktigt fattat att jag är färdigutbildad Personalekonom om mindre än 1 månad. Det känns konstigt och overkligt! Just nu vill jag bara ha en b-uppsats som är klar men samtidigt vill jag inte sluta skolan och skiljas från min klass och många vänner. Försöker att inte tänka på hur kort tid det är kvar men det är svårt...
Samtidigt ska det bli skönt att flytta hem över sommaren och få vara med mina bästa vänner ♥

Va ute och gick en skön promenad med Elin innan och såg ett sommartecken iform av att folk satt och drack cider på Strandgatan en måndag kväll. På sommaren finns det inget som heter helg utan hela veckan blir som en helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0