Examensarbetet är klart och inskickat!

Klockan 18.53 igår släppte vi tagit om B-uppsatsen som vi har jobbat stenhårt med i flera veckor.  Har prioriterat detta arbete före mycket annat så om ni tycker att jag har varit osocial och inte hört av mig förstår jag er! Ska bli ändring på det nu! Det är otroligt skönt att äntligen vara klar och få tillbaka lite fritid! Har vant mig att vara i skolan till minst kl 19 varje dag. Kommer kännas helt konstigt att gå hem normal tid, vad är det!? Har 2 tentor kvar på 2 veckor, en nästa fredag och en på tisdan därefter. Sen är jag färdigutbildad Personalekonom, har lite svårt att fatta att jag är klar?!?!

Efter att arbetet var inskickat igår blev det snabbt hem för att göra sig redo för en utekväll. Medans jag duschade, lagade mat och byte om satt Åsa i soffan med sitt glas vin och njöt. Rättvist? ;) Sen cyklade vi bort till Mickis och drack lite vin. Kvällen fortsatte på Lipz med dans hela natten lång, precis vad jag behövde! Mycket roligt folk och bra musik förgyllde min kväll :)

Vaknade alldeles för tidigt idag, har vant mig vid att inte sova mer än 6-7 timmar. Ska packa skolväskan nu och bege mig mot västan för tentaplugg med Alex och Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0