Bra start på veckan!

Började dagen med en promenad på 45 min, hur skönt som helst! Lätt bästa starten på dagen. Tog på mig alldeles för mycket kläder (till och med vantar). Hann äta en god och lugn frukost innan skolan. Kom till skolan 09.05 (började 09.15) vilket betyder väldigt tidigt för mig!!!

B-uppsatsen har gått riktigt bra idag, det går framåt! Har som mål att vara klara tills på fredag :)

Har fått delar av mitt schema i juni som bland annat visade att jag jobbar under Peace and Love :( Alla biljetter är dessutom slutsålda vilket betyder att jag inte ens har en möjlighet att åka dit!



                                       
                                                          Hoffmastero, P&L 2010


Kommentarer
Postat av: emma k

krippan. ja är imponerad, tänk om ja vore så morgonpigg någon dag..

Jag har också fått mitt schema. ja ska jobba as mkt.. men de är ett nice schema ändå.

Jag jobbar måndag till fre mellan 7-16 fr vecka 26-33 8 veckor, de är galet men ledig varje helg, och slutar lite tidigare vissa dagar när de inte är så mkt post.. vilket är så sköönt..

miss you... kram

2011-05-17 @ 09:47:54
Postat av: Lina

Hej vännen. Visst är det härligt att börja dagen med frisk luft! :) Gött upsatsen går bra för er! Jag blir glad för er skull! Jag har varit ute och fiskat idag, med mitt egentillverkade metspö! :) Puss

2011-05-17 @ 19:12:39
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0