Semester...

Läste på flera va mina vänners status på facebook just ordet "semester". Kan inte bli annat an avundsjuk...
När man jobbar uppskattar man semester så mycket! Vi studenter har i stort sätt aldrig semester eller jo sommaren men då jobbar vi....

Är svårt att beskriva hur mycket det är i skolan nu och 2 veckor framåt, mår dåligt av bara tanken. Undviker att säga det högt vad jag har framför mig, börjar nästan skratta (gråta) av det. Men jag ska fixa det, jag måste!

En mördapass på friskis väntar ikväll, redovisning i kommunikationen imån sen kl 14.24 åker jag hem till saknade Värnamo för att hämta energi. En timmas väntetid i Gbg tänkte jag utnyttja genom att springa och shoppa lite :) 

Kommer som vanligt yra runt som en hörna för att hinna träffa så många som möjligt. Men imorgon kväll ska jag enbart vara hemma hos mor o far och Molly, skulle dock inte förvåna mig om jag få en ryck och åker till Växjö lr nåt ;) Lördag blir det förhoppningsvis frukost på altanen, känns dock rätt långt borta nu...fika o en runda på stan med Martina, Träffa söta Thess, besöka Erikshjälpen (grymt bra second hand), melodifestivalen i Jkp hos Emma. Söndag blir det sovmorgon, firande av släkten, sen träffa jobbarkompisarna och slutligen skåla in våren med pojkarna i Gislaved. Fullt upp! Kommer sakna Mickan mer än vanligt i helgen, kom hem!

Dags att packa!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0