Oscarsgalan

Lyckades inte hålla mig vaken i söndasnatt men nu har jag sett galan. Den var väldigt bra och snygg gjord! Pampig! Bästa utländska film fick Hämnden med Michael Persbrandt, hoppade av glädje! Dock var han inte på plats för att han fick ingen biljett, dåligt! Natalie Portman för bästa kvinnliga huvudroll som jag tippat och manliga blev Colin Firth för "The King's speech" som jag inte sett men han är grym i Mamma Mia och Bridget Jones dagbok. Det roligaste var nog priset bästa kostym till Alice i underlandet :)

Klänningarna var inte så vackra som jag hade förväntat mig men det va en del guldkorn! Frisyrer var jag även lite missnöjd med, Thess du skulle behövds på Kodak Theatre ;) Checka Natalies örhänge, en lila toffs! Snyggt!


       



Kommentarer
Postat av: thess

hahaha, söt du är!!

2011-03-01 @ 18:19:15
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0