Ingen bra start på dagen men...

Visst är det underbart att gatorna börjar bli fria på grus MEN det är inte kul att vakna 03.30 av att fönsterrutorna skakar! En stor sopmaskin kör utanför fönstret extremt långsamt! SUCK! Sover väldigt djupt och skulle troligen inte vakna av ett brandlarm så sopmaskinen måste låtit väldigt högt! Snälla sopmaskiner ni få gärna fortsätta vårstäda men inte på natten utanför mitt hus!!!! 

När väl alarmet ringer några timmar senare var jag stendöd och stängde av det!
Kursstarten på "Praktisk lönehantering" va bra och inspirerande :) Skönt med en praktisk kurs!

Fick ett ryck att göra potatisgratäng till middag idag, en väldigt bra idé för en tisdag tänkte jag...
En kvart efter att jag precis ställt in den i ugnen ringer Elin och säger "Ska du med på bio?" Självklart säger jag! Potatisgratängen hann precis bli klar sen fick jag slänga mig på cyklen för att se filmen
"Hur många lingon finns det i världen?"

Är väldigt tacksam för att jag hängde med på denna fantastiska film! Så gripande och rolig som känns i hjärta och själ. Skratt blandas med gråt. Se den! Är smått kär i den ;)

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj du. Inte okej med grussopning mitt i natten! Här kör vaktis runt med en liten sopmaskin, men det är på dagtid det..



Åh, den filmen. Jag såg den med mamma i fredags. Visst var den bra! Håller med dig, skratt blandades med gråt. Härligast att det var glädjetårar också. :) Puss!

2011-03-31 @ 18:40:14
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: lovisa

oh gott me potatisgratäng1

2011-03-31 @ 19:08:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0