11:01:03

Tentan är inskickad och jag är fri! Iallafall över helgen :) På måndag kommer nästa tenta...

Hela veckan har varit en stor tentabubbla men äntligen är den spräckt!

Det börjar bli ljusare ute och Mars är här, våren är påväg. På min födelsedag ska all snö vara borta, hoppas vädergudarna tycker som jag ;) Klädbutikerna börjar fyllas med starka färger, det är mer vår på Gina Tricot än ute. Aprikos och korall är väldigt snyggt! Ska vänta med att köpa nåt i dem färgerna tills nästa helg, roligare att köpa nåt hemma :)

Ska verkligen njuta av helgen, ikväll blir det after work med brudarna. Ska testa på buffen på Butlers, hoppas på att den lever upp till förväntningarna. Imorgon bär det va till Skara, ska utforska staden med Carro. Och framför allt heja fram Skara till serieseger, heja heja Skara!!! På kvällen blir det troligen kåren, gratis inträde är bra! Söndag ska jag börja med en lååång sovmorgon, längtar redan! Sömn är något som behövs nu för att klara av skolan nästa vecka.

Trevlig helg på er godingar!

Pusshej



Kommentarer
Postat av: Lina

Tjo bruden! Va var det för något ni kollade på i Skara egentligen? Vilken sport är det de utövar där?

2011-03-20 @ 16:28:59
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0