Iphone 4

Äntligen har en vit iphone 4 blivit min, I'm in love!!! Har inte lärt mig hälften av alla saker på den men det kommer väl, fick ingen instruktionsbok!? Dåligt!

Andra dagen på systembolaget gick sådär, började med att jag försov mig men hann prick i tid! Fick sitta i kassan första timman, mycket händelserik och lite obehagligt. Sen fyllde vi på butiken fram till lunch, tungt! Efter lunch va den vinprovning igen, denna gång med enbart vi som ska sommarjobba. Provade 4 röda och 4 vita viner, rött vin är inget vidare. Men oj vilken skillnad på smak och färg!

Har precis gjort årets första rabarberpaj, doftar väldigt gott! Väntar på Mickan sen blir det provsmakning :)

Helgen är väldigt oviss, mina vänner kan inte planera! Men ska se baksmällan 2 i nån stad iallafall, troligen Växjö. Halmstad är också ett alternativ som beror på vädret! Är kattvakt i helgen då mina päron ska till gbg så i vilket fall måste jag fixa nån som vill se till min Molly.

Saknar mina fina troll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du en sak Christin, jag saknar dig massor!!!

2011-06-09 @ 20:29:48
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: emma k

tjao vännen. jag spenderar hela dagen i lägenheten idag, packa och står i.. I morgon går flytten till Värnamo. Ska du till Lina på måndag kväll, vi ses där då kanske..Gött me ny telefon, du får berätta allt gott om den och försöka övertala mig, ja är väldigt sugen.. kram

2011-06-10 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0