bloggtorka

Har varken tid eller lust att blogga just nu men tänka slänga in ett inlägg om veckan. I måndas var jag ledig (är ledig varje måndag hela sommaren), rensade ut hela garderoben och slängde/skänkte massa! På em åkte jag och Vicky ut till High Chaparall, lekte cowgirls och strosade runt. Kostar 180 kr att gå in där men alla som bor i Värnamo kommun har gratis inträde så det blev en rolig dag för liten kostnad :) På kvällen blev vi kvar på chappen och några av pajkarna kom dit för att se en show. Var otroligt mycket folk (turister), blev förvånad hur långt en del hade åkt för att besöka chappen! Tisdagen bestod av jobb och på kvällen träffade jag Emma och Lina för en kvällspromenad och Allsång på Skansen, mysigt! I onsdags slutade jag tidigt, styrde bilen mot Halmstad för att spendera kvällen i sanddynorna på Tylösand. Vi slängde ihop en pastasallad och lyssnade på Hoffmastero. Blev en fin kväll med en rolig hemfärd! Torsdag-fredag bestod av två långa dagar på jobbet. I fredas blev det hemmagjord pizza och chill hos Carro, trevligt trevligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0