Spagettiben men en effektiv dag

Veckans sista träningspass är avklarat, det va roligt men lite tungt! Mina ben bar mig knappt hem. Va på medel/station där en station är med bosuboll. Väldigt bra träning men jag måste ha den sämsta balansen på hela friskis.

Blev heldag i skolan idag, på externredovisningen fick vi en examination som gick ut på att analysera ett årsbokslut på ett större företag. Kankse inte låter så intressant men ska undersöka Liseberg :)

Åker hem till kära Värnamo imorgon, ska bli mysigt att bo hos päronen några dagar. Umgås med Mickan stå högst upp på listan men även hälsa på Morfar och fika massa med fina vänner. Kanske ett äventyr till Växjö också ;)

Dags att börja packa, kommer som vanligt ta med mig halva garderoben hem. Att jag aldrig lär mig..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma k

åh, du ska till värnamo.

Tyvärr inte jag..

Jag tycker du ska göra ett äventyr till jönköping..

puss

2011-01-27 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0