Oj, jag har nog kommit fel!

Precis så kände jag igår kväll, jag och Mickis hamnade på en utflyttningsfest nere i stan. Vi kom dit ganska sent vilket betydde att de flesta va på lyset! Va en kille som försökt prata med mig hela kvällen som inte verkade så full men han säger:
Vart tränar du?
Jag: på friskis
Han: aha där träna min syster bla bla...känner du henne!?
Jag: ne det träna ganska mkt folk där..
Han: det kanske det gör!?
Jag: vart träna du då?
Han: på friskis och svettis
Jag: Men då träna vi ju på samma ställe!
Han: Ne, du träna på friskis
Jag: Men det är ju samma!!!
Han: jag tänkte att Sportlife kallades för friskis..
Jag: hahaha!

På vägen hem kom det fram en äcklig man och frågade om vi kunde spotta han i ansiktet för att han tände på det. Skriker NEEEEH!!! Ta Mickis i handen och springer hem!


Hoppas på en bättre kväll idag, tentafest stå på schemat! Har klädproblem, suck!


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0