Lovely weather

Klarblå himmel och sooool, låter precis en sommardag i juli. Det var underbart skönt väder ute även om det var kallt! Försökte hitta videkissar men fanns inga plus att Maria sa till mig med bestämd röst " Christin det är vinter! " I know....

Är inne i en period nu när jag söker mycket jobb, både fasta tjänster och sommarjobb. Både i Värnamo, runt omkring och i Halmstad. Att sommarjobb i underbara Halmstad skulle vara grymt kul! Slippa åka ner dit hela tiden så fort man är ledig. Kom ihåg en gång när jag jobbade till kl 21 och sen fick vi för oss att åka till H-stad, jag körde. Blev en otroligt rolig kväll som slutade med att vi sov i H-stad, började kl 14 dagen efter. I princip hela Värnamo och stora delar av orterna runt omkring har stuga på östra stranden, även släkten. H-stad förvandlas till Värnamo på sommaren ;)

               Tänk att kunna gå runt i dessa sandaletter längst Nissan i sommar :)

                                   
Kvällen kommer bli väldigt bra, det vet jag ;D De finaste trollen kommer hit och käka mat och sen fortsätter vi kvällen hos C1. Slutligen ramlar vi in på nåt discotek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0