Glad

Har det så bra i Trollis att jag inte riktigt förstår det, dessutom går det mot ljusare tider nu! Blir glad av att snön snart är borta, när allt grus är borta också kommer det gå fort att cykla :) Längtan efter våren är stor! Vill slippa mina vinterstövlar och tråkiga jacka nu! Ska nog kolla på vårskor på Överby imorgon :) Funderar på ett par vita convers men har mkt svårt för dessa skor. På alla andra är det snyggt och även i hyllan på skoaffären men på mina fötter är det som om de växer 3 storlekar. Från 38-41 är inte så kul ;) Tygskor är ett måste iaf! Har dock redan för många...

Igår var det arbetsmarknadsdag på skolan, InWest. Alex Schulman var där och föreläste om vikten av ett kontaktnät och personlig kontakt. Alex har fått sparken från alla jobb han har haft, t.ex kört bil i När & Fjärran utan körkort men alla jobb han har haft har han fått genom kontakter. Fatta gött att slippa skriva cv och gå på intervjuv! Hans tips för att bygga en bra kontaktnät var kort och gått: Gå ut på krogen och sup och snacka med folk, numret få du genom att berömma. Låter väldigt lätt men funkar ju inte likadant i Trollis som på Stureplan...

Var även After-Inwest på kåren igår med gudomligt god mat och bra underhållning.

                                                     Ikväll firar vi finaste Emma i Lidköping :)

                                


Kommentarer
Postat av: emma

tjo

ja, visst är det så med converse. Jag har samma problem.. vill också köpa men de sitter aldrig snyggt på min fot. Jag hade ett par röda i 8an kommer ja ihåg, använde de högst en sommar sen tröttnade jag för de passade inte min fot... suck.. livet är bra orättvist ;)

puss

2011-02-07 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0