Oväntat besök!

Hade precis kommit ut från duschen efter ett tufft pass som det knackade på dörren, var helt säker på att det var min kära granne Maria. Tänkte inte direkt på vad jag hade på mig eller såg ut när jag öppnade (var ju helt säker på att det var Maria). Men det var Rickard som ville bjuda på glögg! Min lägenhet ser ut som kaos, massa disk och kläder och grejer överrallt! Men välkomnade självklart honom in. Roligt med oväntat besök men har lärt mig att det inte allt är Maria som kan knacka på 20.30 en måndags kväll ;)

Både insåg hur mycket vi saknar det första året i Trollhättan, så mycket saker vi hittade på med hela gänget och va nytt och spännande allt var. Stor skillnad från nu men samtidigt är det roligt att leva studentliv nu med :)

Bilden är från inslussningsbalen 2010!


Kommentarer
Postat av: Lina

Så kul med spontanbesök!

2011-12-13 @ 12:05:48
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0