Beslutångest...

Ringde ett samtal i morse angående ett jobb som är inom personal. Är aldrig specielt förbered när jag ringer viktiga samtal, likaså denna gången! Blev några tabbar men han jag pratade med blev intresserad och skrev ner mitt namn och telefon. Han avslutade med att säga " det hörs att du är från Småland" Vet inte vad jag skulle göra om jag fick det?!? Bättre att inte hoppas överhuvudtaget! Vill egentligen ha min praktik i trollis och bo kvar i min lägenhet! Har även tänkt söka till det nya Systembolaget på Överby i höst! Den tjänsten börjar efter min praktik så skulle vara perfekt. Samtidigt är jag färdigutbildad och inte så motiverad att läsa på c- nivå... Ska släppa mina tankar om hösten en stund nu och spendera dagen på Tylösand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0