Storstädat garderoben..

Efter att ha shoppat väldigt mycket den senste månaden har min garderob kollapsat. Ett stort berg på golvet och överfyllda hyllor och galgar resulterade i att jag startade projektet "Storstäda garderoben". Är snart klar och blev väldigt nöjd! Två stora gula Ullareds påsar fylldes med kläder, woohoo! Vet dock inte om jag ska försöka skänka, sälja eller nåt liknande till nån..

Från och med NU har jag shoppingförbud!!! Ska dock till Ullared med mor på fredag men ska hoppa över avdelningen "damkläder" kommer bli svårt!

Regnet piskar mot fönsterrutorna nu och vårens försvann över en dag, är våren sen eller jag som inte har nåt tålamod!?

Veckan kommer bli riktigt rolig, imorgon efter skolan bär det av till Lilla Paris för att fira Emma med dreamteam, kommer bli kanonkul! På torsdag åker jag hem till Värnamo, släktkalas på kvällen. Frukost/lunch med Vicky på fredag sen blir det som sagt ullared med Mor. Förhoppningsvis träffa Thess på kvällen :)
Lördag är den stora anledningen till att jag åker hem, återträff med Livslust som firar 20 år. En heldag med övning, lunch och fika och som avslutas med stor konsert på kvällen! Slutade i Livslust för typ 4-5 år sedan, tror jag måste öva lite extra på låttexterna! Söndag blir det mys med Malin och Martina, kanske en sväng till Anderstorp också. Fullt upp som vanligt men jag gillar det!

                                         LIVSLUST
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du är ju härlig! Shoppingförbud så ska du iväg dit. Gäller förbudet enbart kläder fixar du det lätt ska du se.

Helgen blir kul!! Längtar sååå efter att träffa dig vännen. Puss!!

2011-04-05 @ 16:07:21
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0