Persbrandt & Piggelin

Hemma i Värnamo igen!? Blev inte många dagar i Trollis innan jag åkte hem igen! Ska på arbetsintervju på måndag så därför jag är hemma :) Direkt efter tentan igår (som gick bättre än förra gången) köpte jag en tågbiljett, packade på en kvart och slängde i mig lite mat. Väldigt oplanerat och spontant! Tågen va i tid, hur stor är chansen!?

Överraskade de flesta här hemma att jag är hemma igen, mammas första kommentar var lite rolig "Är du påväg hem, nu!? jag åker bort till City Gross på direkten" haha äter jag så mycket!? Grillade lax och potatis med grillad banan med choklad till middag, gott gott!

Såg filmen Hämnden med Mikael Persbrandt hos Malin och åt piggelin, mysigt! Har velat se den filmen länge, den va väldigt bra och helt klart värt en Oscar för "Bästa utländska film". Se den!

Igår kl 13 va min helg väldigt oplanerad och nu är den helt plötsligt fullproppad!? Ska ner på marknaden med mor och överraska farmor att jag är hemma :) Tittade på Volleyboll SM i Gislaved och sen skåla in våren och dansa hela natten lång på Sigges loge :)

Hoppas ni få en rolig valborgsmässoafton! Maria glöm inte att Kungen fyller år idag ;)

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0