Påsken!?

Tillbaka i Trollis och rätt in i en uppförsbacke i skolan, att skriva B-uppsats är svårt..
Jag och Emma har kämpat idag med vad exakt vi ska skriva om hur vi ska komma igång, det går segt!
Lånat massa böcker och sökt på internet om kompetensutveckling, intressant ämne :)
Hoppas på en bättre dag imorgon!

Imorgon avgörs om jag få en pluggfri påsk eller inte, nervös! Få redo på om jag klarat tentan i externredovisning. Som det känns nu och som det kändes när jag lämnade in tentan har jag inte klarat den MEN jag hoppas jag klarade den!!! Hoppas hoppas hoppas!!!

På lördag är det Herrmiddan vilket jag knappt har fattat, massa övningar och planering varje kväll denna veckan. Ska bli grymt kul på lördag!!! Kan tyvärr inte skriva mer om det här utifall nån kille skulle läsa ;)

Längtar sjukt mycket till påsken!!! Har lite i-landsproblem om jag ska gå på Håkan i H-stad eller inte!?

  Påskris på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0