Home sweet home <3

Är helt underbart att vara hemma i Värnamo! Så fort jag steg av tåget runt kl 18 kände jag luften av att vara hemma :) Hann med en härlig promenad med Lina ikväll, såg grodyngelägg och gungade. Mys med te och glass framför tv:n med mor och far har blivit en tradition första kvällen när jag kommer hem! 

Morgandagen kommer bli superduper bra! Sola och plugga, luncha på stan och sen blir det Jönköping och September med Thess :D

Nu ska jag leta rätt på min goa katt och sova!

Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Verkligen en härlig promenad Christin! :) Grodyngeläggen är ju något speciellt! ;) Hoppas konserten var nice!

2011-04-22 @ 21:59:45
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0