Äventyr i lilla Paris

16.27 för att vara exakt åkte jag och Emma till lilla Paris där Tina och Emma väntade. Champagne och jordgubbar doppade i choklad bjöjds det på och en stor skål för Emma uppbringades som fyllt 25 för ett tag sedan. Fix och trixt med smink och plattång innan middag på teatergränden väntade :) Blev köttfärspaj med ett glas vitt! Kl 20.00  startade musikquizet och vi var taggade till max, hade försökt läsa på innan då temat var 2000-talet. Dreamteam levererade 23/38 poäng och vinnaren hade 30 så helt klart en väl godkänd insats! Hur låten "Hero" med Charlotte Perrelli kunde vara så lik "Hope and glory" med Måns Zelmer är ett myserium. Lyssna på introt till båda låtarna och jämför, inte så likt. Tina va stensäker på att det va Måns, haha! Lite för mkt sprit ;)

Mätta och nöjda begav vi oss hem till Tina igen för en mysig tjejkväll med "Sex and the city" och massa snacks :) Somnade mkt senare än vi hade tänkt, 01.30 tittade jag sista gången på klockan. Vaknade av fågelmåsarna och ett väldigt starkt ljus! Trodde för en sekund att jag var i stugan i Halmstad. Rise and shine!
Sötaste Tina hade fixat värsta lyxfrukosten, mycket bra start på dagen!
Klockan ringde 06.45 men ändå fick vi stressa till skolan, när klockan va 09.12 började de andra tjejer få panik medans jag fortsatte i min takt, haha! Tidsoptimist javisst!

TACK Dreamteam för en väldigt mysig och rolig kväll/natt/morgon <3





Nu ska jag packa klart det sista och hoppa på tåget till Värnamo, ska bli jättekul att komma hem :D

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK själv finaste Christin!! Pusss

2011-04-08 @ 09:08:11
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Lina

Nice kväll ni haft. :)

Ses i morgon! <3

2011-04-08 @ 12:47:01
URL: http://linafinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0