Årets bästa vårdag!

Herrmiddan blev lyckad! Killarna fick vad de ville se och äta. Dagen blev väldigt lång och att städa tog en evigheter....efter klockan 23 kunde vi gå ner och festa med allt folk. Är lite sjukt hur lite hud kan ge så många blickar och kommentarer, fick lappar med mobilnummer!? Köttade dansgolvet så gott jag kunde! Högklackat är överskattat! Tack vet jag converse!

Idag vaknade jag pigg och glad av solen som trängde sig innan mellan persiennerna. Scones och te till frukost :)
Glass vid kanalen blev ett större projekt än vad som va tänkt, isglass, kulglass, mjukglass!? Var sin magnum mandel fick det bli! Efter att ha avnjuit årets första glass ute blev det blommjakt! Blev förvånad över hur mycket vitsippor och tusselago det finns, nästan överblommade med!?
Påskliljor är OK att plocka av kommunen eller i en trädgård om man är student!

Några timmar i solen med plugg, te och ELLE fick avsluta dagen ute i solen. Tror jag har fått årets första fräknar :)

                        

Kommentarer
Postat av: carro björn

En väldigt bra dag med en väldigt bra tjej<3

2011-04-17 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0